Home » GAV-nieuws » Veldlopen 2020-2021 info

VELDLOPEN 2020-2021                                                              INFO


De veldloopkalender 2020-2021 is gekend. In deze aanhoudende corona-tijden zal er een continue opvolging zijn per wedstrijd. De info zal veel afhankelijk zijn van de beslissingen van de overheid, het KAVVV-bestuur, het bestuur van de clubs waar de wedstrijd gepland is en van het besluit van de gemeente waar de wedstrijd gepland is.

 

Elke wedstrijd heeft algemene richtlijnen die te volgen zijn door zowel de deelnemers als de begeleiders en supporters. Er zijn telkens ook specifieke maatregelen uitgewerkt per wedstrijd afhankelijk van de locatie. Het is belangrijk om alle richtlijnen door te nemen voordat je naar een wedstrijd gaat.

 

Hieronder zullen de richtlijnen en de maatregelen die je moet volgen te vinden zijn die we doorkrijgen van KAVVV en van de inrichtende clubs.


INFO KAVVV

  • Je moet 6 jaar geworden zijn om deel te nemen aan de wedstrijden  (sommige leden moeten in 2020 nog 6 worden)
  • Wat breng je mee? Je gele borstnummer, je badge en een GAV-T-shirt  (nieuwe leden, wil je naar een wedstrijd en heb je nummer en badge nog niet, contacteer info@gav.be 
  • Algemene richtlijnen KAVVV

  • Om wachtrijen te voorkomen, is er voor de inschrijvingen een tijdsslot vooropgesteld per categorie.
    Wanneer schrijf ik me in?
  • Om de wedstrijden te starten, zijn er vastgestelde tijden vooropgesteld per categorie.
    Wanneer start ik?
  • Deelnemers, begeleiders en supporters moeten zich registreren. Vul je formulier vooraf in en breng het mee naar de wedstrijd.
    Formulier voor registratie.

Zaterdag 31 oktober, GAV Gooreind veldloop

-geannuleerd-


Zaterdag 24 ooktober 2020, eerste start om 13.30 u - SAV Schoten

KAVVV & Fedes Criteriumcross
-geannuleerd-


Zaterdag 17 oktober 2020, eerste start om 13.30 u - WAV Wommelgem

-geannuleerd-


Zaterdag 3 oktober 2020, eerste start 13:30 u - ACSS Stabroek

Steenovenstraat 137, 2040 Berendrecht. Naast de vroegere Camping De Watertoren. Nieuwe omloop en locatie voor inschrijvingen en prijsuitreiking.

INFOMAIL van ACSS

Hey sportvrienden,

Rekening houdend met de Kavvv- regels, reglement en richtlijnen stad Antwerpen en evaluatie Apso-prijzencross, kunnen we melden dat we een mooie cross hebben uitgewerkt, op een nieuwe lokatie.  Wanneer iedereen zich aan de richtlijnen houdt zijn we ervan overtuigd dat we weer een tof sportmoment kunnen beleven in veilige omstandigheden.

Bij deze mail zijn een aantal bijlagen toegevoegd, neem ze door!!! 

 

Het is de bedoeling dat u voorbereid aankomt op de cross!!  Even toch nog de plaatselijke accenten:

*route is door werken in Stabroek omgeleid.

*parking beperkt: enkel volledig in de berm kan je parkeren, dus sta niet op fietspad...dat kan je een boete bezorgen!

*géén douches, kleedkamers

*beperkte horeca, verzorgd door Base-ball, er gaat ook verse soep zijn. DAAR OOK VIA QR-CODE OOK REGISTREREN!!

*Door Antwerpen werd de max start op 50p gehouden, dus het kan zijn dat de dames in twee reeksen moeten lopen, 

zo werd het schema opgesteld maar kan ter plekke aangepast worden.

*⬆️er is een 'eerste afgesloten zone': voor supporters, met stoelen, en met banken voor aandoen van spikes, ter voorbereiding...

Hiervoor werd er ook een doorstroomschema opgemaakt, niet iedereen kan er direct in komen.

*⬆️verder ' een afgesloten wedstrijdzone': ENKEL TOEGANG naar startveld voor atleten, trainers en officials

Vanaf 13.30 moet iedereen het wedstrijdparcours verlaten, zo kunnen de wedstrijden veilig verlopen!!! De kleinsten kunnen even verkenning doen vóór 13.30u, daarna via poortje terug het startveld opkomen!!!!*Er is een opwarmingszone links, richting camping Watertoren en rechts, na secretariaat, een middenveld, toegang vanaf Cadet.

*Prijzentafel staat klaar, en wordt afgehandeld in volgorde van aankomst.

 Toon je respect door voorbereid te zijn en je te houden aan de regels,

 Bestuur van KAVVV en ACSS, trainers, officials, tal van vrijwilligers doen hun best om er iets tofs en veilig van te maken...

 Tot 3 oktober,

Acss-bestuur en de vele vrijwilligers

 

Formulieren die je moet doornemen voordat je naar de wedstijd gaat: